A Mária-korszak jelenéseinek összefoglalása
Kedves Hallgatóim! Az elmúlt előadásaimban, 11 Mária-jelenést ismertettem! Visszajelzést kaptam, hogy az egyházilag jóváhagyott 25 jelenés közül, kár volt kihagynom – és itt csak hármat említek –, pl. az 1877-es Dietrichswalde-i (2. kép) az 1945-59-es Amszterdam-i vagy az 1973-as japán Akita-i jelenéseket. ‒ Igaz! Köszönöm!
Nos, Dietrichswald-ról azért nem szóltam, mert az üzenete eléggé helyi vonatkozású és nem sorolható az iránymutató nagy Mária-jelenések közé. Az Amszterdam-i üzenet (3. kép) kihagyása viszont kétségtelenül hiba részemről, hiszen ha valami, akkor ez valóban Minden Néphez szól, nem utolsó sorban az ötödik Mária-dogmának ‒ „Mária, a Megváltó Társa (Coredemptrix)” ‒ szentszéki kihirdetését szorgalmazó közlése miatt is.
Az Akita-i jelenéssel (4. kép) már más a helyzet! A története, üzenete érdekes és világraszóló, amiként a Niigata-i püspök John Ito Shojiro 1984-ben jóvá is hagyta, ám a halálát követő utódja ezt ‒ bizonyos zavaró tényezők miatt ‒ visszavonta.
Maradjunk tehát meg szerényen azoknál, amelyeket e sorozatomban Isten kegyelméből ismertethettem, mert még ezek üzenete is teljesítésre vár a világtól.
‒ Nos a sorozatomban, melyek hangzottak el és mik a teendők, hogy az ígért kegyelmekben, a Szűzanya emberiséget mentő harcában tevékenyen részt vehessünk?
Az 1830-as Csodásérem (1. kép) egy jel, a 'hovatartozás jele' ‒ egy ajándék ‒, mellyel oltalmat kérünk Isten Anyjától, akinek ígérete szerint az érmet viselőket Ő védelmezi a gonosztól és megmenti őket a pokol tüzétől! Hordod, kedves Hallgatóm? Viseljük és ajándékozzuk másoknak, szeretteinknek a Csodásérmet, miáltal hitet s oltalmat kérünk a Kegyelmek Anyjától számukra vagy magunkra. Naponta mondjuk el tehát a fohászt, mások helyett is: Ó Bűn nélkül fogantatott Szűz Mária könyörögj érettünk, kik Hozzád menekülünk! A megszentelt érem nem talizmán, hanem a hovatartozás jele, és ekként hordható a nyakban, a pénztárcában, vagy akár ruhába, iskolatáskába varrva is! Még ha a tulajdonosa nem is tud róla ‒ de mi elmondjuk helyette a fohászt ‒ akkor is egyféle segélykérés a Szűzanya felé, ezért is hívják az érmet csodásnak, mivel sok imameghallgatás, megtérés, oltalom és csoda fűződik hozzá.